RC: Papírová princezna


Název v originále: Paper princess
Autor: Erin Watt (pseudonym)
Překladatel: Zuzana  Ľalíková
Nakladatelství: Baronet
Rok vydání v ČR: 2017
Goodreads: 4,08
Databáze knih: 88 %
Počet stran: 336

Anotace: Ella Harperová se v prvé řadě snaží přežít. Spolu se svou přelétavou matkou se celý život stěhovala od města k městu, bojovala o přežití a věřila, že se na ni jednoho dne usměje štěstí. Po smrti matky ale Ella zůstala sama…

Dokud se neobjevil Callum Royal. Vytrhl Ellu z chudoby a odvezl ji do svého sídla, za pěti syny, kteří ji nenávidí. Bratři Royalové jsou jeden přitažlivější než druhý, ale nikdo ji nepřitahuje tak jako Reed Royal, jenž je však odhodlaný poslat ji zpátky do slumů, ze kterých vzešla.

Reed o ni nestojí. Prohlašuje, že Ella mezi Royaly nepatří.
Možná má pravdu.

Bohatství a luxus. Intriky a lži. Nic podobného Ella ještě nepoznala, a jestli má v paláci Royalových přežít, bude se muset naučit, jak být jednou z nich – a zůstat přitom sama sebou.

Série: Trilogie, kterou vydává Baronet, nese název Royalové. Druhý díl se jmenuje Prokletý princ a třetí se jmenuje Palác lží. Prokletý princ vychází opravdu brzy, takže jsem se rozhodla knihu urychleně přečíst.

Obálka: Je hezká, na přebalu i pod ním je stejný obrázek, akorát jinak barevný. Líbí se mi, ale žádná pecka to není. Je super malý formát knihy i fakt, že je v pevné vazbě.

Hodnocení: Ellina matka zemřela na rakovinu a ona zůstala sama, protože svého otce nikdy nepoznala a nemá příbuzné, kteří by ji vzali pod svá křídla. Najednou se v její škole objeví Callum Royal s právními dokumenty v ruce a s oznámením, že její biologický otec Steve je taktéž po smrti a on se stal na základě Steveovy poslední vůle jejím opatrovníkem. Ella zjišťuje, že Royalovi jsou bohatí a že její otec na tom byl stejně. Problémem v tomto světě přepychu jsou její noví bratři Royalové. Ella je trnem v oku obzvláště Reedovi.
Je zajímavé, že knihu napsaly dvě ženy (pod pseudonymem Erin Watt) a přitom je kniha psaná ohromně čtivě a osobitě, takže by mě rozhodně nenapadlo, že je to práce dvou osob. Knihu jsem, na své poměry, přečetla opravdu rychle.
Vadilo mi, že příběh nebyl moc uvěřitelný. Když čtete fantasy, kde je svět smyšlený, je jasné, že to není v našem světě reálné, ale tady nejde o fantasy.
Oblíbila jsem si Royaly, byli charismatičtí. Docela chápu, že z Elly nebyli zezačátku úplně odvaření.
Pak tu máme další problém, potom z ní byli zase odvaření až moc, jestli mě chápete.
V něčem mi to připomnělo DIMILY, ale bohužel musím konstatovat, že DIMILY bylo lepší. Opět bych to doporučila spíše 15+, ale tady bych to dala s vykřičníkem. Sama si myslím, že tohle prostě nebylo pro mě. Možná si dám za dva roky re-reading a bude se mi to líbit víc.
Další díly si určitě přečtu, jelikož je konec hodně otevřený, ale kniha mě nijak neuhranula.
Za mě 93 %.

Sledujte můj Instagram i YT!
Cristine

Komentáře

Oblíbené příspěvky